wtorek, 10 stycznia 2017

Golden Rose - BB Cream

Kekka formuła i prosty sposób aplikacji kremu BB No light Golden Rose sprawiają, że bardzo szybko można dodać skórze zdrowego blasku. Produkt wygładza skórę i wyrównuje jej koloryt tuszując jednocześnie drobne niedoskonałości. Zapewnia skórze nawilżenie w ciągu dnia. Posiada filtr SPF 25 (UVA/UVB), dzięki czemu zapewnia ochronę przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Formuła została wzbogacona o wit. E, która posiada cechy przeciwutleniające.
Nie zawiera olejów ani parabenów.
 
 
 
Krem BB mam w najjaśniejszej wersji i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona ponieważ jest to mój idealny odcień. Krem bardzo łatwo rozprowadza się na skórze, nie zatrzymuję się w żadnej zmarszczę oraz utrzymuję się na skórze cały dzień. Dla mnie to wszystko nominuję go do ulubieńca i produktu do którego będę powracać. Kiedy go zużyje w kolejce czeka krem z Bourjois więc możecie spodziewać się porównania. Jedynym minusem jest dostępność  ponieważ produkty Golden Rose możemy kupić przez Internet lub na wyspach w galeriach handlowych. Kolejnym plusem jest wydajność korzystam z niego dokładnie siódmy miesiąc i na pewno nie zbliżam się do końca opakowania. Dużym plusem jest także sposób dozowania produkty ponieważ tylko od nas zależy ile potrzeba nam kremu więc nie ma mowy o marnowaniu kosmetyku. Jego zapach jest dość chemiczny przypomina mi takie babcine, stare kremy, Mam nadzieję że wiecie co mam namyśli. Nie jestem specjalistką ale moim zdaniem w kolorze przeważają beże i stanowczo nie jest to różowy odcień. Na pewno jest to produkt który bez obaw można zamówić przez Internet bez żadnej obawy nietrafienia z odcieniem. Krem bardzo ładnie wyrównuje koloryt buzi a efekt jest naturalny nie tworzy się żadna maska co dla mnie jest najważniejsze. Krycia oczywiście nie można porównywać do żadnego podkładu. Podsumowując produkt ten przeznaczony jest dla młodych kobiet zaczynających dopiero swoją przygodę z makijażem lub dla tych które cenią naturalny wygląd przy małej pomocy kosmetyków.
 
 
 
 
 
Cena: ok. 30zł

1 komentarz: