czwartek, 26 stycznia 2017

Maybelline - Color Tattoo 24Hr

Maybelline Eye Studio, Color Tattoo 24Hr to kremowo - żelowy cień do powiek. Aż do 24 godzin utrzymywania się koloru. Technologia Maybelline Eye Studio pozwala na stworzenie super - nasyconego cienia. Kremowo - żelowa konsystencja Color Tattoo 24Hr pozwala na łatwe nałożenie cienia, który nie blaknie.
 
 
 
 
Produkt mam w kolorku 93. Jest to naturalny odcień który służy mi jako baza pod cienie. Bardzo rzadko stosuję go jako sam cień. Bardzo podoba mi się, że produkt jest w słoiczku jest to duże ułatwienie przy codziennym, szybkim makijażu. Jego pojemność jest bardzo duża a wydajność rewelacyjna więc na pewno będę miała ten cień bardzo długi czas. Pierwszy raz zgadzam się całkowicie z producentem produkt na powiecie utrzymuję się przez cały dzień a jego żelowa konsystencja ułatwia jego aplikacje. Po nałożeniu go koloryt powieki jest wyrównany a trwałość cieni jest przedłużona.  Jednak chce uprzedzić, że stosuje go jako bazę pod cień bardzo rzadko mam wyłącznie ten cień na powiece. Jego kolor jest także dużo jaśniejszy niż w opakowaniu ma on delikatnie żółte tony. W moim przypadku wszystko co obiecuje producent sprawdza się w 100% więc z czystym sercem mogę polecić go każdej z was.
 
 
 
Cena: 25zł
 

3 komentarze:

  1. Cały czas krążę obok szafy z tym produktem i kupić go nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też się sprawdza jako baza pod cienie. Lubię ten produkt.

    OdpowiedzUsuń