wtorek, 3 stycznia 2017

Porównanie

Dzisiaj pod lupę bierzemy dwa pudry transparentne. Pierwszy z Ecocera był moim pierwszym pudrem który kupiłam a drugi puder to nabytek podczas promocji -49% w Rossmannie.




Puder Bambusowy Absorbent Sebum:
-produkt przeznaczony głównie do cery tłustej i mieszanej
-puder posiada silne właściwości matujące i absorbujące sebum
-produkt nie zawiera talku i parabenów, jest hypoalergiczny
-puder długotrwale matuje cerę, przedłuża trwałość makijażu
-produkt jest transparentny, nie wybiela skóry, stapia się z jej kolorem
-puder jest bardzo lekki, zawiera proteiny jedwabiu wygładzające skórę .
 
 
 
 
Puder Instant Matte Finish Super Mattifying marki Miss sporty to transparentny puder z efektem matującym, który utrzymuje się przez cały dzień. Używany jako puder transparentny utrwala makijaż. Stosowany samodzielnie nadaje cerze naturalny, gładki wygląd. Przetestowany dermatologicznie
 
 
 
Niby dwa takie same a jednak puder pudrowi nie równy. Każdy z nich ma swoje plusy i minusy. Zacznijmy od pudru z Ecocera jak wcześniej wspominałam był to mój pierwszy puder z którego tak na prawdę korzystałam codziennie. W mojej kosmetyczce ustąpił on miejsca Miss Sporty tak na prawdę przez opakowanie i formę w jakiej jest. Do codziennego stosowania dużo wygodniej mi korzystać z małego, kompaktowego pudru który w dodatku nie jest sypki co ułatwia jego aplikacje kiedy po prostu się spieszę. Puder bambusowy za to na pewno stanowczo bardzie matuję skórę i mam wrażenie że bardziej spaja  podkład oraz utrzymuje go w miejscu przez cały dzień. Jego opakowanie jest duże i dość niewygodne do noszenia ponieważ zwyczajnie zajmuje dużo miejsca, a ja nie lubię mieć wypchanej torby i kosmetyczki po same brzegi. Puder transparenty z Miss Sporty gości w mojej kosmetyczce przez rozmiary, a także przez to, że ma lusterko. Jego forma także jest bardziej mi pasuje ponieważ jest on sprasowany i nie boje się, że kiedy go nie dokręcę wrócę z całą białą torbą. Jego zmatowienie jest takie sobie na pewno nie sprawdzi się u osób które mają z tym problem. Mam wrażenie, że nie utrzymuję się na skórze cały dzień ale mi to nie przeszkadza, a jeśli komuś na tym zależy zawsze może przypudrować się w trakcie dnia. Moim zdaniem te dwa produkty łączy jedynie kolor ponieważ nadają się dla dwóch różnych typów ludzi. Ecocera na pewno jest dla miłośników matu i utrwalenia a Miss Sporty dla ludzi nie mających problemów z świeceniem się i ceniących wygodę w codziennym życiu.
 
 
 
 
 
 
 
Cena:
Miss Sporty - 13zł
Ecocera - 19zł
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Znam bambusowy ale osobiście wolę sypki z wibo ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nigdy nie używałam
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam puder z Miss Sporty i jak na razie mi wystarcza, chociaż mam chęć kupić jeszcze sypki, własnie jeśli będzie mi zależało, żeby nie poprawiać się kilka razy w ciągu dnia :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ten z Miss Sporty się nie spisał, ale miałam go dość dawno. Teraz mam ecocera i jest ok, choć szału dla mnie też nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam puder z Miss Sporty ale niestety był dla mnie za ciemny, gdyż wzięłam go w kolorze.
    Teraz używam pudru sypkiego z Vibo i jestem zadowolona. Fajna recenzja treściwa i przyjemna!

    lolqenjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało szczegółów. ALe jak dla osoby, ktora zna oba pudry wystarczająco. Jak dla mnie puder z miss sproty jest taki sobie, wolę bambusowy lub ryzowy. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie wiem jakie szczegóły można wyodrębnić przy pudrach ponieważ u każdego sprawdza się inaczej. Napisałam recenzję ogólną która ma za zadanie przedstawić produkt i moją opinię.

      Usuń