sobota, 28 stycznia 2017

Rimmel - Stay Matte

Puder nowej generacji zawierający naturalne składniki.
- Bawełna - długotrwale i skutecznie kontroluje błyszczenie się skóry, eliminując nadmiar sebum.
- Rumianek - koi wszelkie podrażnienia i redukuje zaczerwienienia.
- Ogórek - delikatnie odświeża i pomaga zachować czystość porów.
Puder idealny do cery wrażliwej i skłonnej do alergii - nie zawiera tłuszczu, substancji zapachowych, talku ani parabenów.



Puder trafił do mojego koszyka podczas promocji -49% w Rossmanie. Jest to jedyny mój produkt który nie jest transparentny. Używam go tak na prawdę od święta kiedy zależy mi aby makijaż był idealny i dopracowany. Puder mam w odcieniu 001 czyli ten naj jaśniejszy. Bardzo nie podoba mi się opakowanie tego produktu a stanowczo sposób otwierania i zamykania. Jest to bardziej kłopotliwe niż pomocne. Puder tak na prawdę nie podoba mi się i to nie dlatego, że nie matuję i nie kontroluję błyszczenia ale przez to, że na skórze tworzy taki sztuczny efekt. Czasami mam wrażenie jak bym nałożyła maskę może jest to moja wina spowodowana moją niewiedzą bo nie oszukujmy się jestem nowicjuszką w sztuce makijażu i jeszcze dużo nie wiem. Puder kupiłam również mojej mamie której sprawdza się dobrze więc wszystko zależy od tego czego szukamy w produktach i jaki ma być efekt końcowy. Puder oczywiście matuje i kontroluje błyszczenie więc sprawdza się w swojej roli oraz łączy cały makijaż. Więc w działaniu tego produktu są same plusy a jedynym minusem jest ten efekt obciążenia i opakowanie.
 



Cena: 20zł

4 komentarze:

  1. Uwielbiam go! Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam i lubiłam, chciałam zaobserwować ale nie widzę zakładki??

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten puder nie dla wszystkich pań. Dla normalnej cery się nie nadaję.

    OdpowiedzUsuń